مـــــــطالبه

یک عدالتخواه در شهرستان ایذه

مـــــــطالبه

یک عدالتخواه در شهرستان ایذه

عدالتخواهی
پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۲۰ ب.ظ

طرح 24000 شهید | مسابقه وبلاگ نویسی

امام خمینی (ره): اگر شما می توانستید تاریخ را مستند به صدا و فیلم و حاوی مطالب گوناگون انقلاب از زبان توده های مردم رنج دیده کنید ، کاری خوب و شایسته در تاریخ ایران نموده اید. باید پایه های تاریخ انقلاب اسلامی ما بر دوش پابرهنگان مغضوب قدرت ها و ابرقدرتها باشد.

نحوه شرکت در مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی 24000 شهید 24000 وبلاگ  به این ترتیب است که هر یک از افراد شرکت کننده در این طرح با در نظر گرفتن ملاحظات ، اعم از علاقه خاص، نسبت خانوادگی، هم محلی بودن و ... شهید مورد نظر خود را  به مجری طرح معرفی کرده و پس از آن با جمع آوری اطلاعات و یا طرحهای ابداعی و تکمیل هرچه بیشتر اطلاعات از طریق مصاحبه با خانواده شهید، بستگان، همرزمان و ... و نیز جمع آوری تمام آثار به جای مانده از وی اعم از عکس، دست نوشته، وصیتنامه، فیلم و ... نسبت به تامین محتوای وبلاگ اقدام میکند و آنها را در یک وبلاگ تجمیع مینماید.با اجرای موفق این طرح با یاری خداوند متعال در آیندهای نزدیک میتوان به ازای هر شهید دفاع مقدس در شهر تهران یک وبلاگ با اطلاعات جامع و در واقع بانک اطلاعاتی مناسب از شهدای دفاع مقدس ، روحیات، خاطرات و منش آنها بدون هدر رفت بودجه بیت المال و هزینه های سربار بر روی شبکه جهانی اینترنت ایجاد کرد و این معارف ناب در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. نکته مهم طرح این است که هر یک از شرکت کنندگان در این طرح که عمدتا از جوانان هستند ، با برقراری ارتباط روحی و عاطفی با شهید از برکات معنوی و وجودی آن شهید بهره مند میشوند.
جهت شرکت در مسابقه می بایست ابتدا در سایت عضو شده و بوسیله بخش کاربری خود قادر خواهید بود 3 وبلاگ را در مسابقه شرکت دهید.
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی 24000 شهید 24000 وبلاگ از عید نیمه شعبان آغاز و تا عید فطر ادامه دارد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۲۰
مـــــــطالبه
دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۱۷ ق.ظ

وقتی حضور طلبه سیرجانی در برنامه «راز» لغو میشود

به گزارش روابط عمومی کمیتۀ مردمی حمایت از طلبۀ سیرجانی، در پی دعوت کارشناس و مجری کارگردان هنری برنامه راز حاج نادر طالب زاده از طلبه عدالتخواه سیرجانی حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی برای شرکت در اولین برنامه از سری جدید این برنامه ارزشی در ماه مبارک رمضان ، علیرغم هماهنگی های انجام پذیرفته از سوی عوامل برنامه یک روز قبل طی تماس هائی با عوامل اجرائی برنامه اقدام به سفارشاتی مبنی بر عدم دعوت و حضور طلبه سیرجانی در این برنامه از سوی مسئولین امنیتی و سازمانی صدا وسیما صورت پذیرفت و در نهایت با وجود میل همه اعضای برنامه ساز در شروع سری سی قسمتی ماه مبارک جهت حضور علیرضا جهانشاهی و همزمان کارگردان و فیلمساز سرشناس ابراهیم حاتمی کیاء؛ این برنامه بدون حضور ایشان و با حضور آقای سلیمی نمین و با موضوع عدالت، آزادی بیان و خطوط قرمز برگزار گردید. از ابتدای برنامه مشهود بود که آقای طالب زاده از این موضوع ناراحت هستند و نهایتا در خلال برنامه در تائید حرف های آقای سلیمی ایشان گفتند: ما هم مترصد حضور فردی عدالتخواه در برنامه بودیم که از جاهای مختلف تماس گرفتند و اجازه ندادند ایشان در برنامه حاضر شوند!

۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۱۷
مـــــــطالبه
چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ

.:: رمضان المبارک::.

"این ماه را بر ماه های دیگر برتری دادیم به جهت اینکه حرام های بسیار در آن قرار گرفته و فضایل مشهوری دارد."

رمضانها گذشتند و رمضان ها آمدند و ما مانده در این رفت و آمد...

چه بخواهیم چه نخواهیم این رفت آمد هست همچنان که رود جاریست با تمام برکاتی که در آن است و رمضانی کسی است که در جریان این رود قرار بگیرد وتنش خیس شود و خود راپاک کند.

رمضان را باید شناخت تا رمضانی شد تا هر رمضان رمضانی دگر باشد. یعنی ما کس دیگری شده باشیم نه بدتر که بهتر...

مطالعه و بکارگیری جزوات استاد طاهرزاده راهی است برای رمضانی شدن، تنها مطالعه کافی نیست. تفکر و تامل همراه با عمل میطلبد:

"وقتی جان، طلبِ قرب را به وزیدن آورد، و دریچة روزه را برای کشیدنِ جان به محضر حق، باز و گشوده دید، بال و پر می‌گشاید تا از آن دریچه به ساحت حضور پَرّ بکشد و از سیاهیِ زندگی زمینی، یعنی خوردن و خوردن، به روشنایی آسمان یعنی رؤیت و رؤیت برسد"

" مستحضرید به اندازه‌ای که به مبادی عقلیِ دستورات عبادی نزدیک شویم به همان اندازه زمینه‌ی قلبی‌شدن آن‌ها راحت‌تر فراهم می‌شود و اعمال ما در حد قالب نمی‌ماند و امکان ارتباط با صورت‌های ملکوتی اعمال بهتر پیش می‌آید."

رمضانی شدن را از همین لحظه شروع کنیم:

قلب 1.متن جزوه راههای استفاده بیشتر از ماه رمضان (word)(229KB)
      متن جزوه راههای استفاده بیشتر از ماه رمضان (pdf)(339KB)

قلب 2.متن جزوه رمضان دریچه رویت  (word)(255KB)
      متن جزوه رمضان؛ دریچة رؤیت (pdf)(378KB)

قلب 3.جزوه ماه میهمانی در قلم اعلا و لوح محفوظ. doc)165KB)   ---> لینک اصلاح شد

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۱۲
مـــــــطالبه