مـــــــطالبه

یک عدالتخواه در شهرستان ایذه

مـــــــطالبه

یک عدالتخواه در شهرستان ایذه

عدالتخواهی
پیوندها

۷ مطلب در مرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

در آغاز نشست ها در محل تحصن جناب جهانشاهی آقای ده نمکی اینگونه روایت کردند:

{قسمت دوم}

ده نمکی

« ... یه تعبیر دیگه ای که فکر می کنم تو تعابیر حضرت (ع) هست برای کسانی که می خوان پویا باشن تو جامعه ای اسلامی این هستش که "مرد زمان خویش" بودن، یعنی خیلی وقت ها ما تحلیلمون نسبت به خیلی مسائل عقبه، یعنی تو خیلی از خواص شما می تونید الان ببینید خیلی حرفهایی که الان دارن می زنن 20 سال پیش شهید آوینی وقتی این حرفها رو میزد متهم میشد یا خیلی های دیگه که این حرفها رو می زدند متهم به افراطی گری می شدند. عوارض داره این به زمان خویش نبودن...

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۸۹ ، ۰۸:۲۹
مـــــــطالبه

ده نمکی روایت می کند:

{قسمت سوم}

اخراجی ها

... اخراجی ها هر چه بود همونی بود که روزنامه "لوس آنجلس تایمز" تیتر اول خودش زد که اخراجی ها محاسبات آمریکا را در خصوص جوانان ایران به هم ریخت.
تو مقالش نوشته بود ما فکر می کردیم یه جنگی بشه فقط عده ای محدود با ما می جنگند ولی با استقبالی که از این فیلم شد، نشون میده اگر جنگ بشه همه مردم جلوی ما هستند ما باید تجدید نظر کنیم، هیچ فیلمی تو تاریخ سینمای ما همچین کاری نکرده با دشمن، اگر اومدید توی سینما، اومدید توی حوزه و غرق در مناسباتش نشدید هنر کردید.

 

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۸۹ ، ۰۸:۲۹
مـــــــطالبه
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دیدار ده نمکی با طلبه سیرجانی

جزئیات این دیدار به این شرح است(جزئیات کامل در فایل صوتی):

{قسمت اول}

.... جهانشاهی: چرا پس کمک نمی کنید ما رو تو این جریان؟


ده نمکی: بچه های خوبی کنار شما هستند آقای جلیلی اینها هستند بچه های دیگر هستند دارن مشورت میدن جاهایی هم لازم شد مصاحبه کردم، بیانیه خواستن جمع کنن امضا کردم به من گفتن بیا اینجا اومدم اما روی تاکتیک...


۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۸۹ ، ۲۳:۲۷
مـــــــطالبه

سالها پیش امام در جواب آقایونی که مردم را از نظام و اسلام مأیوس می دانستند اینگونه گفته است:


 "این منارها رو از گوشاشون بیرون کنند آقایون که این مردم دیگه از جمهوری اسلامی کنار رفته اند، خیر، شماها کنار رفته اید، شما خودتون رو علاج کنید مرضهای باطنیتون رو علاج کنید که ننویسید که این مملکت دیگه رفته ازبین، این مملک ازبین نرفته و این جمهوری اسلامی سر جای خودش هست و این مردم هم دنبال جمهوری اسلامی هستند و هرکدومتون بلغزید مردم دیگه از شما طرفداری نمی کنند برای اینکه مردم اسلام رو می خوان..."


دانلود کلیپ صوتی با حجم 264 کلیوبایت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۸۹ ، ۱۸:۲۵
مـــــــطالبه

...ما به بدحجابان مان تذکر می دهیم که زن در حجاب مثل گوهر است در صدف و به شما سران فتنه هشدار می دهیم که خواب دیدید خیر باشد. فرضا در این کشور بی دینی هم باشد، او نیز آنقدر آزاده هست که نفروشد ندای حبیب را به ندای فریب. مثل دوست کاهل الصلاه خودم که دیشب آوردمش بیت رهبری. نبودی ببینی چه گریه ای می کرد وقت ام یجیب. اتفاقا بعد از خوردن غذای بیت رهبری به من می گفت: داداش حسین! من امشب نمک ولایت را خوردم، دین ندارم اما در مرامم نیست نمکدان شکنی.

 

خلاصه کنم این نوشته را در خطابی آشنا به سران فتنه؛ غلط کردید بیشمارید!

                                                                                    حسین قدیانی

دانلود جزوه با فرمت Word،حجم 350 کیلوبایت

دانلود جزوه با فرمت PDF،حجم 400 کیلوبایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۸۹ ، ۰۲:۲۰
مـــــــطالبه
جمعه, ۸ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۰۸ ق.ظ

شروع ماجرا از طرف ما طبیعی بود

(قسمت دوم)

...بیانیه را که دادم و دیدم کسی جوابگو نیست و پیگیری نمی کند پیاده روی را شروع کردم.

بعد بجاییکه بیایند جواب بدهند ما را دستگیر کردند پس ازهشت ماه آقا دستور دادند آزاد شدیم و بعد از آن دوباره می خواستم پیاده روی را شروع کنم که خورد به انتخابات و قضایای بعد از انتخابات.
چند ماهی صبر کردیم اوضاع که آرام شد دوباره پرونده را به جریان انداختیم.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۸۹ ، ۰۱:۰۸
مـــــــطالبه
دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۰۴ ب.ظ

مسئولین ماجرا را از حالت عادی خارج کردند!

جمعی از جوانان شهرستان ایذه با طلبه عدالتخواه سیرجانی حجت الاسلام جهانشاهی دیدار کردند.روز یک شنبه 89/5/3 حدود 20 نفر از بچه های حزب الله شهرستان ایذه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی محل تحصن حجت الاسلام جهانشاهی با وی به گفتگو نشستند آنچه در ادامه می آید قسمتی کوتاه از این گفتگو می باشد:

{قسمت اول}

حضرتعالی به مسائل زمین خواری سیر جان اعتراض کرده اید ، ولی چیزی که شایع است و شاید عرف جامعه روحانی ما هم هست این  کارها و این حرکتها را مغایر شأن روحانیت می داند،آیا این مغایر شأن روحانیت نیست که یک روحانی تا اینجا بخواهد اعتراض کند که حتی زندان هم رفته باشد؟

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۰۴
مـــــــطالبه